Форум ТИЗ "Елховка" и деревни Елховка, Кстовский район, Нижегородская область

Свободное общение жителей, дачников и всех желающих
Текущее время: 22 окт 2020, 18:47
ФУТБОЛ в Елховке по средам и субботам в 19-00

Часовой пояс: UTC + 3 часа [ Летнее время ]

Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: krijgt die iedereen
СообщениеДобавлено: 21 сен 2020, 07:08 

Net zo statement-making als mouwen, maar een beetje vrouwelijker, zijn strikken terug. De minimalistische, chique en preppy toevoeging zal je bruidsstijl naar een Feestelijke jurken hoger niveau tillen! De herfst 2020-collectie van Martina Liana omvat deze slanke pasvorm en flare, Style # 1254. Het is gemaakt van een rijke zijden Zibeline-stof voor een gedefinieerde structuur die moeiteloos het slanke silhouet aanvult. Een V-hals met smalle bandjes is schoon en fris, omdat het het decolleté opent voor een prachtig accent op het bovenlichaam. Zichtbare naden in de jurk vormen en vormen het figuur, en de wijd open rug is zowel gedurfd als tijdloos. De afneembare strik is gemaakt van bijpassende zijden Zibeline-stof en voegt een leuke en flirterige twist met weelderige textuur toe aan deze verder eenvoudige stijl.

Hang niet op aan de kledingmaat, die twee maten groter kan zijn dan uw normale, alledaagse kleding. "Bruidsmaten vallen klein. Punt. Wanneer het tijd is om te kopen, bestel je de jurk die het dichtst bij je maat komt en laat je deze aanpassen of op maat maken", zegt bruidsontwerper Trish Lee. Het is altijd veiliger om te bestellen op basis van uw huidige borst-, taille- en heupafmetingen, in plaats van te verkleinen en erop te rekenen dat u op tijd afslankt voor de grote dag.

Kies uiteindelijk de jurk die bij jou past, niemand anders. "Ik heb het te vaak zien gebeuren dat een bruid de jurk krijgt die iedereen wil dat ze draagt ??en zich ellendig voelt. Dit is JOUW dag en JOUW jurk!" zegt Ramona Southard, de eigenaresse van Love and Lace Bridal Boutique. Je moet je mooi en zelfverzekerd voelen in je trouwjurk; alleen jij kunt de juiste keuze Bridesmaid Dresses maken, niet je bruidsmeisje, mam of wie dan ook. Weet u niet zeker of het echt "The One" is? Probeer een sluier toe te voegen om jezelf te helpen in de mentaliteit van de trouwdag te komen en kijk of je je kunt voorstellen dat je in deze jurk door het gangpad loopt. Als het antwoord "ja" is en u het niet wilt verwijderen, is dat een zeker teken dat uw zoektocht voorbij is!

Leuke tips, mijn zus gaat in juni trouwen. Ik zal die stappen 100% naar haar doorsturen! Ik vond mijn jurk bij Papilio Boutique in Toronto. De consulstant daar was zeer professioneel, behulpzaam en prettig om mee samen te werken, ze hielpen me veel tijd en hoofdpijn te besparen. Soms is de menselijke factor belangrijker dan wat dan ook.
Log in of registreer om opmerkingen te plaatsen

Over ingetogen elegantie gesproken: de nieuwe collectie van Essense of Türkische Abendkleider Australia bevatte een strakke en moderne satijnen baljurk van Dove waar we niet mee kunnen stoppen! Style # D3080 heeft het meest modieuze silhouet. Een ogenschijnlijk eenvoudig ontwerp, er is meer aan de hand dan op het eerste gezicht lijkt wanneer u uw grootse entree maakt. De gebogen V-halslijn en smalle bandjes zijn genoeg om elke minimalist verliefd te laten worden, om nog maar te zwijgen van de verborgen rokzakjes die je helemaal over je heen sturen. Het detail aan de achterkant is het echte stuk weerstand, aangezien de klassieke V-rug wordt omlijst door pure illusie lambrisering met zichtbare baleinen, waardoor deze jurk echt modieus en uniek in zijn soort is.

Часовой пояс: UTC + 3 часа [ Летнее время ]